TikTok reklamları daha əyləncəli etmək üçün iki yeni funksiya təqdim edib

Səbinə Eyvazova
23 Aprel 2022 13:30
57 baxış
TikTok reklamları daha əyləncəli etmək üçün iki yeni funksiya təqdim edib

TikTok istifadəçilərinin sayını günü-gündən artırmağa davam edir. Şirkət brendlərin reklamlarını istifadəçilər üçün daha maraqlı edəcək iki yeni funksiya təqdim edib. Instagram, TikTok, Twitter və bir çox digər sosial media platformaları istifadəçi sayını artırmağa davam edərkən, brendlər bu platformalar üçün reklamların sayını günü-gündən artırır. Nəzərə alsaq ki, sosial mediadan istifadə etməyən demək olar ki, yoxdur, bu platformalar reklamlar üçün çox yaxşı seçimə çevrilib. Brendlər öz reklamları üzərində işləyərkən, sosial media platformaları bu reklamlar üçün yeni üsullar hazırlamağa davam edir. Ötən günlərdə Instagram-dan oxşar bir araşdırma gəldi və 3D reklam xüsusiyyətini açıqlamışdı. Bu gün analoji addım onun ən böyük rəqibi TikTok-dan gəlib və tezliklə markaların reklamlarının axın içində yerini alacağı bildirilib. Deyə bilərik ki, sosial media platformaları arasında çoxlu sayda istehlakçıya çatmaq istəyən markaların ilk seçimlərindən biri olub. TikTok-da o, yeni “interaktiv plaginlər” funksiyasını işləyib hazırlayıb ki, brendlər daha maraqlı reklamlar edə və daha çox istifadəçiyə çata bilsinlər. Bu yeni plaginlər brendlərə pop-uplar, stikerlər və digər vizual elementlərdən istifadə edərək əsas yayımda reklam etməyə imkan verəcək. Bununla belə, TikTok interaktiv plaginləri iki əsas başlıq altında toplayır: standart və premium və standart. Brendlər standart interaktiv plaginlərlə yanaşı, sorğu və testlər vasitəsilə istifadəçilərə öz reklamlarını təqdim edə biləcəklər. Bundan əlavə, brendlər bu plaginlər sayəsində istifadəçilərdən rəy ala biləcəklər. Bu o deməkdir ki, brendlər istifadəçilərin bəyəndiyi və ya bəyənmədiyi məhsullar əsasında satış kampaniyası təşkil edə bilər. Premium interaktiv plaginlər, digər tərəfdən, brendlərin marketinq məqsədlərini daha da b

© copyright 2022 | tech.az | info@tech.az