Az | EN

Çin istehsalçıları "TikTok"da ABŞ alıcılarını hədəf alıb

Nigar Sultanli
16 Aprel 2025 15:19
107 baxış
Çin istehsalçıları "TikTok"da ABŞ alıcılarını hədəf alıb

Çin istehsalçıları, TikTok vasitəsilə ABŞ alıcılarına daha sərfəli qiymətlərlə məşhur brendlərin imitasiya versiyalarını təqdim etməyə başlayıb. Videolarda Hermès çantaları, Birkenstock ayaqqabıları və digər lüks məhsulların ucuz versiyalarının satıldığı iddia olunur. Lakin bu məhsulların çoxu orijinal deyil, imitasiya və ya markasız variantlardır.

Bu strategiya, ABŞ-də yüksək qiymətlər və tariflər səbəbindən narazı olan istehlakçıların diqqətini cəlb edir. Çin istehsalçıları, məhsullarını birbaşa xarici istehlakçılara təqdim etməklə, ticarət və istehlakçıların brendlərə olan münasibətində dəyişikliklər yaratmağa çalışırlar. TikTok üzərindən yayımlanan videolar, Çin istehsalçılarının qlobal bazarda öz mövqelərini gücləndirmək üçün istifadə etdikləri yeni bir marketinq strategiyasının tərkib hissəsidir.

Mütəxəssislər bu fəaliyyəti ABŞ və Çin arasında ticarət gərginliyini artıra biləcək bir amil kimi qiymətləndirirlər. Eyni zamanda, istehlakçıların brend məhsullara olan etibarını zəiflədə bilər.

© copyright 2022 | tech.az | info@tech.az