Google, korporativ müştərilər üçün nəzərdə tutulmuş yeni süni intellekt platforması olan Gemini Enterprise-ın təqdim edib. Google Cloud-un rəhbəri Thomas Kurian tərəfindən təqdim edilən bu platforma, şirkətin ən qabaqcıl süni intellekt modellərini tək bir söhbət əsaslı interfeysdə birləşdirir. Kurian bildirib ki, Gemini Enterprise təşkilatlara süni intellektdən daha dolğun və hərtərəfli istifadə etməyə imkan verəcək.
Gap, Figma və Klarna kimi tanınmış şirkətlərin artıq istifadə etdiyi Gemini Enterprise, istifadəçilərə öz şirkət məlumatları, sənədləri və tətbiqləri ilə birbaşa əlaqə qurmağa şərait yaradır. Platforma işçilərin bir mərkəzdən məlumatlar, sənədlər və tətbiqlərlə işləməsini təmin edir. Gemini Enterprise-ın tərkibinə Gemini modelləri, kod yazmadan istifadə edilə bilən iş sahəsi, özəl agentlər yaratmaq imkanı, Google Workspace, Microsoft 365, Salesforce və SAP kimi sistemlərlə təhlükəsiz məlumat bağlantısı, habelə mərkəzi idarəetmə alətləri daxildir.
Google, müştərilərinin əldə etdiyi nəticələrə dair bəzi nümunələri bölüşüb. Məsələn, Banco BV analiz və hesabat proseslərinə sərf olunan vaxta qənaət etdiyini qeyd edib. Hüquq texnologiyaları sahəsində fəaliyyət göstərən Harvey startapı isə müqavilə təhlili və uyğunluğun yoxlanılması kimi iş axınlarını Gemini modellərindən istifadə edərək sürətləndirib.
Müştəri ilə ünsiyyət sahəsində Gemini Enterprise “Customer Engagement Suite” adı altında telefon, söhbət və mobil tətbiqlər kimi müxtəlif kanallarda tətbiq olunur. Commerzbank, Gemini-nin dəstəklədiyi Bene adlı çatbot vasitəsilə milyonlarla müştəri əlaqəsini avtomatik idarə edir. Yaponiya mərkəzli ticarət platforması Mercari isə bu platformanı çağrı mərkəzi proseslərinə inteqrasiya etməyi planlaşdırır. Yeni platformanın ilk müştəriləri sırasında Gap, Figma və Klarna kimi böyük şirkətlər yer alır.