Qazaxıstanın aparıcı onlayn marketpleysi Arbuz.kz strateji dəyişiklik edərək indi yalnız premium müştərilər deyil, qiymət həssaslığı olan alıcıları da hədəfləyir.
Aleksey Li, Freedom Holding Corp.-dan bildirilib ki, startap qiymətləri həm onlayn rəqiblərə, həm də iri supermarketlərə uyğunlaşdırıb. Kəşbək nəzərə alınsa, məhsullar təxminən 25% daha ucuz olur.
Arbuz.kz əvvəllər premium kateqoriyaya fokuslanırdı, amma indi orta və büdcəyə uyğun məhsulları da əlavə edib. Li əlavə edib ki, xidmət keyfiyyəti və mehriban kuryerlər şirkətin uğurunun əsas səbəbidir.
Freedom Holding Corp.-a qoşulduqdan sonra Arbuz.kz-nin dövriyyəsi 80% artaraq 19 milyard tenge (36 milyon dollar) olub. Yanvar-oktyabr aylarında 1 milyondan çox sifariş emal edilib, Qazaxıstan onlayn ərzaq bazarında payı isə 11%-dir.
