Platforma müqavilə çərçivəsində qısametrajlı film müsabiqəsi də təşkil edəcək. Müsabiqə çərçivəsində uzunluğu 30 saniyə ilə 3 dəqiqə arasında olan filmlər yarışacaq. #TikTokShortFilm adlı müsabiqədə ilkin münsiflər heyəti tərəfindən qiymətləndiriləcək. TikTok Avropa üzrə baş direktoru Rich Waterworth əməkdaşlıq haqqında "Kann Film Festivalı qlobal kinoya baxışımızı dəyişdirən əlamətdar festivaldır. Kannın rəsmi sponsoru olmaqdan şərəf duyuruq. İnsanlar əylənmək, özlərini ifadə etmək və ya yeni bir şey kəşf etmək üçün TikTok-a gəlirlər. Unikal, mükafatlandırıcı olmaq başqa heç yerdə olmadığı kimi ictimaiyyətimizə ilham alması, rol alması və onun asılı olduğu kino və kino sevgisi ilə əylənməsi üçün yaradıcı yollar təklif etmək üçün Kann Film Festivalının rəsmi sponsoru olmaqdan məmnunuq."