Trendyol Group şirkəti elektron ticarət sahəsində istifadə üçün üç yeni süni intellekt (Sİ) modelini Hugging Face platformasında pulsuz istifadəyə açıq edib. Bu modellər şirkətin onlayn mağazalarındakı məhsul şəkillərinin təhlili və idarə olunması üçün xüsusi hazırlanıb.
1. DinoV2 Image Similarity
Bu model məhsul şəkillərinin oxşarlığını tapmaq üçün istifadə olunur. Məsələn, saytınızda bənzər geyim və ya aksesuarları göstərmək, müştərilərə uyğun tövsiyələr vermək üçün idealdır.
2. E-Commerce Product Image Encoder
Bu sistem məhsul şəkillərinin təkrarlanmasını və ya bir-birinə bənzər olmasını aşkar edir. Bu, kataloqun keyfiyyətini artırır və müştərilərə daha düzgün axtarış nəticələri təqdim edir.
3. Background Removal
Bu model isə şəkillərin fonunu avtomatik silir, yəni şəkillərdəki lazımsız arxa plan hissələrini təmizləyir. Xüsusilə geyim və insan şəkillərində məhsulu daha peşəkar şəkildə göstərmək üçün faydalıdır.
Trendyol Group-un Data Elmləri üzrə rəhbəri Dr. Tolga Ahmet Kalaycı bildirib ki, şirkət bu sistemləri hər gün milyonlarla əməliyyatın aparıldığı platformada kataloq keyfiyyəti və məhsulların düzgün təqdimatı üçün inkişaf etdirib.
Bu addım Trendyol-un elektron ticarət platformasını daha effektiv və müştəri dostu etmək məqsədini güdür.