Avtomobil kirayələmə şirkəti Lyft bu yaxınlarda Lyft Media adlı şirkətin yaradıldığını elan edib. Lyft Media-nın əsas istiqaməti reklam təklifini inkişaf etdirmək və gücləndirmək olacaq.
Bu Lyft reklamı öz biznesinə inteqrasiya etmək üçün ilk cəhd deyil. İki il əvvəl o, avtomobillərin damında yerləşdirilən rəqəmsal displeylər üzrə ixtisaslaşmış Halo Cars şirkətini almışdı. Daha sonra avtomobillərə yerləşdirilən planşetlərdə məzmunun paylanmasını yoxlamaq üçün brendlərlə əməkdaşlıq etməyə başladı. Bu planşetlər tez-tez sərnişinlər tərəfindən səyahətlərini izləmək, qiymət vermək və hətta sürücülərinə məlumat vermək üçün istifadə olunur. Hazırda Los-Ancelesdə sınaqdan keçirən Lyft mütərəqqi inkişafını davam etdirmək istəyir.
Digər monetizasiya həlləri həmçinin reklamların Nyu-York və San-Fransiskodakı velosiped stansiyalarında və ya birbaşa tətbiqdə daha dəqiq paylanması vasitəsilə mövcuddur.
Lyft-in məqsədi, sərfəli olmasa da, mümkün qədər gəlirli etmək üçün bir çox əlaqə nöqtələrindən istifadə etməkdir.
Lyft-in ən böyük rəqibi Uber uzun müddətdir ki, reklam sahəsindədir.