Instagram-ın həmtəsisçisi Kevin Systrom, Süni İntellekt (SI) şirkətlərinin istifadəçiləri izləmək və onlara faydalı məlumatlar təqdim etmək əvəzinə, ardıcıl suallar soruşaraq "engagement" (əlaqə) artırmağa çalışdıqlarını bildirib. Systrom, bu yanaşmanı "bizə zərər verən güc" olaraq qiymətləndirib və onu sosial media şirkətlərinin aqressiv şəkildə böyümək məqsədilə istifadə etdikləri taktikalara bənzədib.
"Bu şirkətlərin bəziləri 'engagement' artırmağa çalışaraq səhv yolu izləyirlər," o, StartupGrind tədbirində qeyd edib. "Hər dəfə sual verəndə, sonunda başqa bir kiçik sual soruşur, məqsəd isə daha çox sual almaqdır."
Bu şərhlər, son dövrlərdə ChatGPT-nin istifadəçilərinə çox "yaxşı" davranaraq, birbaşa cavab verməməsi ilə tənqid edildiyi bir dövrə təsadüf edir. OpenAI isə bu problemi etiraf edərək, bunun istifadəçilərin "qısa müddətli geribildirimləri" ilə əlaqəli olduğunu bildirib.
Systrom, chatbot-ların həddindən artıq cəlbedici olmasının bir səhv deyil, SI şirkətlərinin istifadəçilərin aktivliyi və zaman sərf etmə kimi metrikləri artırmağa yönəlmiş məqsədli bir xüsusiyyət olduğunu vurğulayıb. O, SI şirkətlərinin "keyfiyyətli cavablar verməyə" fokuslanmalı olduqlarını, metrikləri asanlıqla artırmaq əvəzinə, daha faydalı və düzgün cavablar təqdim etmələri lazım olduğunu söyləyib.
Systrom öz şərhlərində heç bir SI şirkətini xüsusi olaraq qeyd etməyib və sorğuya dərhal cavab verməyib. Bununla yanaşı, OpenAI, istifadəçi spesifikasiyalarında qeyd edilib ki, Süni İntellekt modelinin "yaxşı cavab vermək üçün hər zaman bütün məlumatlara sahib olmaya biləcəyi" və buna görə də "əlavə aydınlaşdırma və ya məlumat tələb etməsi" lazım ola bilər.
Əgər suallar çox ümumi və ya çətin cavablandırıla bilməzsə, Süni İntellekt "istəyi yerinə yetirmək üçün bir cəhd etməli və istifadəçiyə cavablarının məhdudiyyətləri barədə məlumat verərək daha faydalı olacağını izah etməlidir," deyə spesifikasiyalarda vurğulanır.