Markalara qlobal səviyyədə sadiqlik proqramları təqdim edən Kalder, Javelin Venture Partners-ın rəhbərlik etdiyi raundda 8VC, Human Capital, Gingerbread Capital, Emergence Capital və Formus Capital-dan 7 milyon dollar sərmayə aldı.
Gökçə Güvənin təsis etdiyi startup daha əvvəl e2vc-nin rəhbərlik etdiyi raundda 3,5 milyon dollarlıq toxum sərmayəsi əldə etmişdi.
Kalder-in tərəfdaş mükafat platforması, markalara öz cashback (nağd pul geri ödəmə) proqramlarını birbaşa öz tətbiqlərinə və ya veb saytlarına inteqrasiya etməyə imkan verir. Bu sistem sayəsində müştərilər tərəfdaş mağazalarda alış-veriş etdikcə avtomatik və tez bir şəkildə mükafat qazana bilirlər. Beləliklə, markalar iştirakçı mağazalardakı hər alış-verişdə sadiqlik proqramı üzvlərini mükafatlandıra bilər, hər satışdan komissiya qazanaraq yeni gəlir mənbələri əldə edər və eyni zamanda müştəri əlaqələrini və xərclərini artırar.
Markalar hər əməliyyatdan əldə edilən ödənişlərdən avtomatik təqib və analizlərin üstünlüklərindən faydalanır. Kalder-in platforması, həm müştərilər, həm də markalar üçün bütün prosesləri idarə etməyə imkan yaradır. Qeydiyyatdan alış-veriş təqibinə və ödənişlərə qədər hər şey ödəmə şəbəkələrinə inteqrasiya ilə dəstəklənir. Kalder sistemi markalara müştərilərin xərcləmə vərdişləri barədə unikal məlumatlar təqdim edir, tərəfdaşlarla yeni müştəri cəlb etmə kanalları yaradır və sadiqliyi artırır.
Kalder-in qurucusu və CEO-su Gökçə Güvən bildirib:
"İlk dəfədir ki, sadiq müştəriləri olan markalar, səyahət və maliyyə sektorundakı sadiqlik proqramlarının qızıl standartına bənzər şəkildə, mövcud müştəri sadiqlik proqramlarından gəlir əldə edə biləcək. İndiyə qədər əksər markalar sadiqliyi gəlirə çevirmək üçün lazımi alətlərə malik deyildi. Kalder ilə istənilən marka sadiqlik proqramlarını birbaşa gəlir axınına çevirə bilər. Müştəri cəlb etmə xərcləri artdığı bir vaxtda markalar müştəri əlaqələrini dərinləşdirəcək və dəyərli müştəriləri qoruyub saxlayacaq yeni yollar axtarır. Biz də bu yolları gündəlik strategiyalarının bir hissəsinə çevirmələrinə dəstək olmaqdan məmnunuq."
Hazırda Kalder-dən istifadə edən markalar arasında Godiva, LVMH tərəfindən dəstəklənən pərakəndə satıcı MILE, Heat.io və İsveçrə-Braziliyalı idman klubu BSC Young Boys kimi tanınmış adlar yer alır.
Digər investorlar sırasında Manchester United futbolçusu Harry Maguire, Deel-in həmtəsisçisi Shuo Wang, Sonos Direktorlar Şurasının sədri və keçmiş FCC sədri Julius Genachowski, həmçinin Mattel və Mastercard direktorlar şurasının üzvü var.
Real Madrid klubunun keçmiş CTO-su Michael Sutherland isə deyib:
"Kalder yenilikçi yanaşması ilə fərqlənir və rəqəmsal sadiqlik ekosistemini klub hədəflərinə uyğun azarkeş təcrübələri təqdim edəcək şəkildə inkişaf etdirir."