God of War seriyasının inkişaf etdiricisi Santa Monica Studio uzun müddətdir üzərində işlədiyi yeni IP layihəsini ləğv edib. Layihə konsept baxımından güclü olsa da, oynanışın istənilən səviyyəyə çatmaması səbəbindən dayandırılıb.
PlayStation rəhbəri Shuhei Yoshida bildirib ki, layihə illərlə davam edən inkişaf prosesi və təxminən 25 milyon dollarlıq investisiya baxımından irəliləməsinə baxmayaraq, komanda “oyunun əsas ruhunu tapa bilmədikləri” üçün layihəni öz təşəbbüsləri ilə ləğv etmək qərarına gəlib.
Yoshida qeyd edib ki, belə böyük bir layihənin son mərhələdə ləğv olunması həm inkişaf etdirici komanda, həm də rəhbərlik üçün çətin qərardır. O, bunun yalnız Santa Monica Studio ilə məhdudlaşmadığını, Avropadakı bəzi böyük PlayStation studiyalarında da AAA büdcəli layihələrin “oyuncuya nə təqdim edəcəyi aydın olmadığı üçün” dayandırıldığını bildirib.
PlayStation daxilində risklərin artması, xərclərin böyüməsi və geri dönüşün çətinləşməsi səbəbindən belə ləğvlərin uzunmüddətli keyfiyyət və yenilik axtarışının bir hissəsi olduğu vurğulanır.
Nəticədə, Santa Monica studiyası itirilmiş büdcə və zamandan sonra yenidən yaradıcı prosesə yönləndirilir və studiyanın gələcəkdə hansı layihə ilə oyunçuların qarşısına çıxacağı maraqla gözlənilir.
