McDonald's 2027-ci ilə qədər süni intellekt sahəsində investisiyalarını əhəmiyyətli dərəcədə artırmağı planlaşdırır və Hindistanı bu texnologiyaların idarəolunması, mühəndislik və platforma memarlığı üzrə əsas qlobal mərkəzə çevirməyi hədəfləyir. Bu barədə şirkətin Qlobal Biznes Xidmətləri əməliyyatları rəhbəri Deşant Kaila cümə günü Hyderabadda keçirilən tədbirin kənarında verdiyi müsahibədə bildirib.
1996-cı ildən Hindistanda fəaliyyət göstərən McDonald’s ölkə üzrə yüzlərlə restoran idarə edir. Şirkət yaxın zamanda Hyderabadda ABŞ-dan kənardakı ən böyük qlobal ofisini qurmaq məqsədilə yeni bir mərkəz açıb.
McDonald's hal-hazırda 400 restoranda sifarişləri süni intellekt vasitəsilə yoxlayaraq müştəriyə çatdırılmadan əvvəl mümkün səhvlərin qarşısını almağa çalışır. Şirkət bu texnologiyanı 2027-ci ilə qədər dünya üzrə 40,000 restorana tətbiq etməyi planlaşdırır. Bu barədə şirkətin texnologiya rəhbəri Durqa Prakaş məlumat verib.
Şirkət eyni zamanda süni intellektdən satışların proqnozlaşdırılması, qiymətlərin müəyyənləşdirilməsi, məhsul performansının təhlili və ölkələrarası işləyəcək fərdiləşdirilmiş mobil tətbiq hazırlanmasında istifadə edir.
Deşant Kaila bildirib ki, Hindistan strategiyası əsasən AI komandasının qurulmasına yönəlsə də, investisiyalar daha çox texnologiya və alətlərə yönələcək, kadr artımı prioritet olmayacaq.
McDonald's hazırda Polşada Hindistan və Meksikadakı kimi bir qlobal ofis açmaq üçün danışıqlar aparır. Bu ilin əvvəlində Hindistanın Telangana ştatı açıqlamışdı ki, McDonald's Hyderabadda 2,000 nəfərin çalışacağı qlobal bacarıq mərkəzi quracaq.
Hindistanın bu cür qlobal bacarıq mərkəzləri əvvəllər daha çox ucuz işçi qüvvəsi ilə xarici şirkətlərə xidmət göstərsə də, son illərdə əməliyyat, maliyyə və tədqiqat sahələrində ana şirkətləri üçün strateji dəstək mərkəzinə çevrilib.