Sam Altman, bu ayın əvvəlində Sequoia vençur kapital firması tərəfindən təşkil olunan süni intellekt tədbirində ChatGPT-nin gələcəyi ilə bağlı geniş vizyonunu bölüşüb. Tədbirdə iştirakçılardan biri Altmandan ChatGPT-nin necə daha fərdiləşdirilə biləcəyini soruşduqda, o, modelin gələcəkdə bir insanın həyatının bütün məlumatlarını yadda saxlamasını istədiyini bildirib.
Altman bu ideyanı belə təsvir edib: “Çox kiçik məntiq modelini düşünün, bir trilyon tokenlik kontekstə malikdir və sizin bütün həyatınız bu modeldə saxlanılır. Bu model sizin bütün kontekstiniz üzərindən məntiqli şəkildə nəticə çıxara bilir – indiyə qədər etdiyiniz bütün söhbətlər, oxuduğunuz kitablar, baxdığınız e-maillər, gördüyünüz hər şey, əlavə olaraq digər mənbələrdən gələn bütün şəxsi məlumatlarınızla birgə.”
Bu baxışa görə, həyatınızdakı məlumatlar modelin kontekstinə daimi şəkildə əlavə olunur, eyni mexanizm şirkətlər üçün də tətbiq edilir: yəni şirkətlər öz məlumatlarını bu kontekstdə saxlayır və istifadə edir.
Altmanın fikrincə, bu süni intellektin təbii inkişaf yoludur. Hətta o bildirib ki, gənclər artıq ChatGPT-ni gündəlik həyatlarının “əməliyyat sistemi” kimi istifadə edirlər — sənədlər yükləyir, məlumat mənbələrini birləşdirir və kompleks promptlarla sorğular aparırlar.
Altman ChatGPT-nin yaddaş funksiyalarına da toxunub. Bu funksiya əvvəlki söhbətləri və yadda saxlanılan məlumatları növbəti dialoqlarda kontekst kimi istifadə etməyə imkan verir. Onun müşahidələrinə əsasən, gənclər “artıq həyati qərarlarını ChatGPT-dən soruşmadan vermirlər.”
Altman ChatGPT-nin istifadəçi yaş qruplarına təsirini belə izah edib:
“Bu bir qədər sadələşdirmə olacaq, amma: yaşlı nəsil ChatGPT-ni sanki Google əvəzi kimi istifadə edir, 20-30 yaş qrupundakı insanlar isə onu həyat məsləhətçisi kimi qəbul edir.”
Gələcəyə baxış olduqca maraqlıdır. Təsəvvür edin ki, süni intellekt sizin yerinizə avtomobilin yağ dəyişməsini planlaşdırır, toy dəvətnaməsi üçün səfərləri təşkil edir, yaxud uzun müddət oxuduğunuz kitab seriyasının növbəti cildini avtomatik sifariş edir.
Lakin narahatedici məqamlar da var…
Bu qədər şəxsi və həssas məlumatın böyük texnoloji şirkətlərin əlində olması nə dərəcədə etibarlıdır? Bu şirkətlər tarix boyu hər zaman “nümunəvi davranış” sərgiləməyiblər.
Məsələn, “pis olmayın” devizi ilə fəaliyyətə başlayan Google bu yaxınlarda ABŞ-da inhisarçılıq və rəqabəti pozmaqla bağlı məhkəmə işini uduzdu. Süni intellekt modelləri isə siyasi motivli şəkildə yönləndirilə bilər. Çinli chatbot-lar senzura tələblərinə uyğunlaşdırıldığı kimi, bu həftə Elon Musk-a məxsus xAI-nin chatbot-u Grok, istifadəçilərin tamamilə fərqli suallarına cavab verərkən “Cənubi Afrikada ağların soyqırımı” mövzusunu gündəmə gətirib və bu, məqsədli manipulyasiya şübhələri yaradıb.
Aprel ayında isə ChatGPT o qədər “razılaşan və yaltaq” olmuşdu ki, zərərli fikirləri belə tərifləyirdi. Altman bu problemi qəbul edərək dərhal texniki komandanın məsələni həll etdiyini açıqlamışdı.
Üstəlik, ən yaxşı modellər belə bəzən tamamilə uydurma məlumatlar təqdim edə bilir.
Beləliklə, hər şeyi bilən bir süni intellekt köməkçisi gündəlik həyatımızda çox böyük rahatlıqlar yarada bilər. Lakin texnologiyanın arxasında dayanan korporasiyaların etibarlılığı və niyyətləri ilə bağlı uzun müddətdir davam edən suallar bu texnoloji irəliləyişin bəlkə də ən narahatedici tərəfidir. Bu sistemlər faydalı ola bilər – amma onların gücündən necə və kimlər tərəfindən istifadə olunacağı məsələsi hələ də açıq qalır.