Perplexity, “The Information” qəzetinin verdiyi məlumata görə, 20 milyard dollarlıq dəyərlə 200 milyon dollar yeni vəsait əldə edib. Şirkət cəmi iki ay əvvəl, iyul ayında “Bloomberg”in məlumatına görə, 18 milyard dollarlıq dəyərlə 100 milyon dollar vəsait toplamışdı.
Üç il əvvəl qurulan bu sürətlə böyüyən süni intellekt şirkəti, PitchBook-un məlumatlarına görə, indiyə qədər ümumilikdə 1,5 milyard dollar investisiya cəlb edib. Perplexity-nin son maliyyələşməsinə hansı investorun rəhbərlik etdiyi hələlik bəlli deyil. “Bloomberg”in yazdığına görə, iyul ayındakı maliyyələşmə Accel-in rəhbərliyi ilə bu ilin əvvəlində başa çatan və şirkətin dəyərini 14 milyard dollara çatdıran 500 milyon dollarlıq əvvəlki raundun davamı idi.
Şirkətə yaxın bir mənbənin bildirdiyinə görə, Perplexity-nin illik təkrarlanan gəliri (ARR) 200 milyon dollara yaxınlaşır. Keçən ay, şirkətin kommunikasiya rəhbəri “Business Insider”a açıqlamasında, ARR-nin artıq 150 milyon dollardan çox olduğunu bildirmişdi. Perplexity bu məlumatlarla bağlı şərh verməkdən hələlik imtina edib.
Bu yeni investisiya Perplexity-nin özünü Google-un axtarış sahəsindəki dominantlığına qarşı bir rəqib kimi mövqeləndirdiyi bir vaxta təsadüf edir. Avqust ayında Perplexity, Google-un Chrome brauzerini 34,5 milyard dollara almağı təklif etmişdi. Bu təklif, ABŞ Ədliyyə Nazirliyinin Google-u rəqabət əleyhinə hərəkətlərdə ittiham edərək brauzer biznesini satmasını tələb etməsindən sonra gəlmişdi. Lakin, bu ayın əvvəlində federal bir hakim Google-un axtarış biznesini parçalamaq məcburiyyətində qalmayacağına qərar verdi və bununla da şirkətin Chrome-u saxlamağa davam etməsinə imkan yaratdı.