Böyük şirkətlər artıq müştəri dəstəyi üçün e-mail və bilet sistemlərindən istifadə etmirlər, əvəzinə Slack, Microsoft Teams və Discord kimi platformalardan yararlanırlar. Amma bu platformalarda çoxlu kanallar olduğu üçün idarə etmək çətinləşir. Böyük Britaniya məşəli Plain bu problemi həll edir. Onun sistemi bu platformaları birləşdirərək şirkətlərin müştəriləri ilə daha asan ünsiyyət qurmasına kömək edir. Bundan əlavə, Plain e-mail və chat dəstəyi də verir və ənənəvi yardım masalarına, məsələn, ZenDesk və Intercom-a alternativ olur.
Şirkətin CEO-su Simon Rohrbach Plain-in sürətli işlədiyini və müştəri dəstəyi komandalarının işini asanlaşdırdığını bildirir. Startap Battery Ventures-in rəhbərliyi ilə 15 milyon dollar investisiya alıb. Index Ventures və Connect Ventures də sərmayə qoyanlar arasındadır. Bu vəsaitin bir hissəsi San-Fransiskoda ilk ABŞ ofisini açmaq üçün istifadə ediləcək.
Plain-in qurucuları Simon Rohrbach və Matt Vagni, əvvəllər Deliveroo-da çalışıblar. Platformadan Sanity, Laravel, Stytch və Raycast kimi şirkətlər istifadə edir.
ABŞ-də Thena və Pylon kimi rəqibləri var. Pylon ötən il 17 milyon dollar, Thena isə 7 milyon dollar investisiya cəlb edib.