Volkswagen öz brendlərindən Twitter-də ödənişli reklamları dayandırmağı xahiş edib.
İlon Mask-ın şirkəti satın almasındam sonra alman istehsalçısı öz brendlərinə növbəti xəbərdarlığa qədər Twitter-də ödənişli reklamları dayandırmağı tövsiyə edib. Belə ki, General Motors Twitter-də reklam fəaliyyətini dayandırdıqdan sonra Volkswagen bu addım atıb. "Biz vəziyyəti diqqətlə izləyirik və onun inkişafından asılı olaraq növbəti addımlar barədə qərar verəcəyik", - Volkswagen-in bəyanatında qeyd olunub.
Bildirək ki, Mask şirkəti aldıqdan sonra verilən açıqlamalarda şirkətin siyasətlərinin dəyişdiriləcəyi bildirilir. Bu da təbii ki, bəzi istifadəçilərin və reklamçıların fəaliyyətlərini dayandırmasına səbəb olub.