Apple bu həftə ABŞ App Store-un 2024-cü il üzrə maliyyə göstəricilərini açıqlayıb. Şirkətin məlumatına görə, 2024-cü ildə ABŞ App Store ekosistemi inkişaf etdiricilərdən ümumilikdə 406 milyard dollar dəyərində ödəniş və satış həyata keçirib. Bu rəqəm 2019-cu ildəki 142 milyard dollardan üç dəfə çoxdur.
Apple həmçinin vurğulayıb ki, App Store vasitəsilə həyata keçirilən ödənişlərin və satışların 90%-də inkişaf etdiricilər heç bir komissiya ödəməyib. Bu məlumatlar Boston Universitetindən professor Andrey Fradkin və iqtisadçı Dr. Jessica Burley tərəfindən Apple tərəfindən maliyyələşdirilən araşdırmadan əldə olunub.
Araşdırma göstərir ki, Apple komissiya ödəyən inkişaf etdiricilərin sayı azdır və onların əksəriyyəti Apple-ın Kiçik Biznes proqramı kimi komissiyanı 30%-dən 15%-ə endirən proqramlarda iştirak edir.
Lakin bu göstəricilər Apple-ın ABŞ-da App Store-a rəqabətin artırılması tələbinə qarşı mübarizəsini dayandırmayıb. Keçən ay ABŞ məhkəməsi Apple-ın Fortnite istehsalçısı Epic Games-in iddiası əsasında App Store-un xarici ödənişlərə dair siyasətini dəyişdirməsini tələb edib. Bu qərar Apple-ı tətbiqlərə veb əsaslı ödəniş linkləri əlavə etməyə məcbur edib ki, burada Apple komissiya ala bilmir. Apple bu qərara qarşı apellyasiya verib.
Apple-ın hesabatında bildirilir ki, son beş ildə ABŞ-dakı inkişaf etdiricilərin gəlirləri iki dəfədən çox artıb, kiçik biznes inkişaf etdiriciləri isə 2021-2024-cü illər arasında gəlirlərini 76% artırıblar. Apple 2020-ci ildə Kiçik Biznes Proqramını təqdim edib və bu proqram ildə 1 milyon dollardan az gəlir əldə edən inkişaf etdiricilər üçün komissiyanı azaldıb.
Apple qeyd edir ki, App Store vasitəsilə inkişaf etdiricilər 175 ölkə və regionda öz məhsullarını təqdim edə bilirlər və platforma milyardlarla saxta əməliyyatın qarşısını alır. İnkişaf etdiricilər üçün 250,000-dən çox API və HealthKit, Metal, Core ML, MapKit və SwiftUI kimi çərçivələr təmin olunur.
Hesabatda o da vurğulanır ki, 2024-cü ildə ABŞ App Store ekosistemi fiziki məhsul və xidmətlərdən 277 milyard dollar, tətbiq daxili reklamdan 75 milyard dollar, rəqəmsal məhsul və xidmətlərdən isə 53 milyard dollar gəlir əldə edib. 2019-cu ildən bəri fiziki məhsul və xidmətlərə olan xərclər üç dəfədən çox, rəqəmsal məhsul və xidmətlər və reklam xərcləri isə iki dəfədən çox artıb. Ümumi pərakəndə və ərzaq çatdırılması üzrə xərclər isə dörd dəfədən çox yüksəlib.