Dropbox süni intellekt əsaslı təqvim vasitəsi Reclaim.ai-ni satın aldığını açıqlayıb. Bu məlumat Reclaim.ai-nin veb saytında yayımlanıb, lakin müqavilənin şərtləri barədə ətraflı məlumat verilmir.
2019-cu ildə Henry Shapiro və Patrick Lightbody tərəfindən qurulan Reclaim.ai, məhsulunu yeni sahibi altında inkişaf etdirməyə davam edəcəyini və bütün istifadəçilərə dəstək verməyə sadiq olduğunu bildirib. Hal-hazırda alət dünya üzrə 43,000-dən çox şirkət və 320,000-dən çox insan tərəfindən istifadə edilir.
Startap, indiyə qədər Calendly, Character.vc, Flying Fish, Gradient Ventures, Index Ventures, Operator Partners, Yummy Ventures, Grafana CEO-su Raj Dutt və keçmiş GitHub CTO-su Jason Warner kimi investorlar tərəfindən 9.5 milyon dollar dəyərində maliyyə əldə edib.
Reclaim.ai istifadəçilərə vaxtı daha yaxşı idarə etməyə kömək etmək və görüşlər, tapşırıqlar, şəxsi vərdişlərin qurulması və fasilələr üçün vaxt ayırmağa kömək etmək məqsədini güdür. Google Calendar ilə inteqrasiya edən məhsul, istifadəçilərə təqvimdə optimal vaxt seçmək və müxtəlif təqvim xüsusiyyətləri yaratmaq imkanı verir. O, Calendly, Clockwise və Doodle kimi digər təqvim alətləri ilə rəqabət edir.
Reclaim.ai indi yalnız Google Calendar dəstəyi təqdim edir, amma Outlook dəstəyi əlavə etməyi planlaşdırır. Şirkət, xidmət tariflərini dəyişdirməyəcəyini qeyd edib.
Reclaim.ai-nin bütün 22 əməkdaşı Dropbox-a qoşulub. Şirkət, Dropbox-un missiyasının "daha müdrik bir iş mühiti dizayn etmək" olduğunu və Reclaim-in 2019-cu ildən bəri bu məqsədin bir hissəsi olduğunu bildirib.
Bu ayın əvvəlində Dropbox, 2024-cü ilin ikinci rübü üçün 634.5 milyon dollar gəlir əldə etdiyini açıqlayıb ki, bu da illik 1.9% artımı göstərir. Ödəniş edən istifadəçilərin sayı isə 18.22 milyona yüksəlib.