Az | EN

Figma səhmlərini ilk dəfə satışa çıxararaq 1.2 milyard dollar investisiya toplayıb

Nigar Sultanli
31 İyul 2025 17:56
86 baxış
Figma səhmlərini ilk dəfə satışa çıxararaq 1.2 milyard dollar investisiya toplayıb

Dizayn və istifadəçi interfeysi sahəsində dünyanın ən populyar platformalarından biri olan Figma, 31 iyul 2025-ci ildə tarixə düşən bir addım atdı: şirkət New York Fond Birjasında (NYSE) rəsmi şəkildə IPO həyata keçirdi və "FIG" simvolu altında ictimaiyyətə açıq şirkətə çevrildi. Bu, son illərdə texnoloji sektor üçün nadir görülən uğurlu IPO-lardan biri oldu. IPO (Initial Public Offering) — yəni İlkin İctimai Təklif, bir şirkətin ilk dəfə olaraq öz səhmlərini (paylarını) ictimaiyyətə satışa çıxarması deməkdir. Başqa sözlə, şirkət artıq yalnız öz sahiblərinə və ya müəyyən investor qrupuna deyil, bütün maraqlı şəxslərə (yəni xalqa) səhmlərini almağa imkan verir.

Figma-nın IPO-suna investor marağı yüksək səviyyədə olub. Səhmlər ilkin olaraq 33 dollar dəyərində satışa çıxarılıb və bu göstərici, əvvəlki gözləntiləri geridə qoyaraq şirkətin 19.3 milyard dollar bazar dəyərinə çatmasına səbəb olub. Bu prosesdə şirkət 1.22 milyard dollardan artıq vəsait toplayaraq dizayn və texnologiya dünyasında yeni bir mərhələnin əsasını qoyub.

IPO prosesinə paralel olaraq, Figma yeni məhsul və funksiyalarını da istifadəçilərinə təqdim etdi. Şirkətin 2025-ci ilin yazında keçirdiyi "Config 2025" tədbiri zamanı süni intellekt texnologiyalarının Figma ekosisteminə inteqrasiyası nümayiş etdirildi. Bu tədbir çərçivəsində bir neçə əsas yenilik diqqət çəkdi:

Figma Make

Bu yeni alət istifadəçilərə təbii dildə komanda verərək dizayn, interfeys və prototiplər hazırlamağa imkan verir. Məsələn, "Mavi rəngdə giriş səhifəsi dizayn et və qeydiyyat formasını əlavə et" kimi bir təlimatı sadəcə yazmaqla, Figma Make sizin əvəzinizə onu vizual formada həyata keçirir. Bu, dizayn bilikləri olmayan şəxslər üçün belə interfeys yaratmağı əlçatan edir.

Figma Sites

İndi Figma üzərində tərtib olunan dizaynlar birbaşa funksional veb sayt kimi yayımlana bilir. Bu alət, "no-code" (proqramlaşdırmasız) veb sayt yaratma imkanlarını xeyli genişləndirir və xüsusən də startaplar, kiçik bizneslər və qeyri-kommersiya təşkilatları üçün ideal seçimdir.

Figma Buzz

Süni intellektlə dəstəklənən bu marketinq aləti, reklam məzmunları, başlıqlar və istifadəçi yönümlü mətnlər hazırlamaq üçün nəzərdə tutulub. Sosial media menecerləri və marketoloqlar üçün yeni imkanlar yaradır.

Figma Draw

Yeni vektor rəsmlər aləti olan Draw, daha yaradıcı və sərbəst dizayn imkanları təqdim edir. İndi dizaynerlər daha az texniki maneə ilə daha çox ifadə azadlığı əldə edirlər.

Yenilənmiş funksiyalar və istifadədə rahatlıq

Figma-nın təqdim etdiyi yeni alətlər təkcə mövcud dizayn təcrübəsini zənginləşdirmir, həm də aşağıdakı sahələrdə təkmilləşdirmələr təqdim edir:

  • Mobil önizləmə funksiyası: Hazırladığınız interfeyslərin mobil versiyada necə görünəcəyini dərhal yoxlamaq mümkündür.
  • Kod tarixçəsi: AI ilə yaradılan kodların hansı mərhələlərdən keçdiyini izləmək olur.
  • “Bütününü əlavə et” seçimi: Şablonlar və dizayn elementləri sürətli şəkildə əlavə oluna bilir.
  • Formlar və sosial media inteqrasiyası: Veb saytlar üçün artıq müxtəlif platformaların (YouTube, Spotify, Instagram və s.) elementlərini birbaşa əlavə etmək mümkündür.

Mütəxəssislərin fikrincə, Figma gələcək illərdə daha da böyüyərək Adobe ilə rəqabəti gücləndirəcək və "no-code" texnologiyalarının aparıcı gücünə çevriləcək.

© copyright 2022 | tech.az | info@tech.az