Visa, Microsoft və OpenAI ilə birgə yeni bir platforma təqdim edir ki, bu platforma istifadəçilərə onlayn alış-verişlərini süni intellekt (AI) agentlərinə həvalə etməyə imkan verir. Bu innovativ platforma, istifadəçilərə məhsul axtarışları, tətil sifarişləri, ərzaq alış-verişi və digər gündəlik tapşırıqları asanlıqla yerinə yetirmək imkanı tanıyır. İstifadəçilər yalnız xərcləmə limitlərini müəyyən edəcək, qalan hər şeyi isə süni intellekt agentləri həyata keçirəcək. Bu yanaşma, alış-verişin sürətini artırır və müştərilərə daha rahat təcrübə təqdim edir.
Visa-nın təqdim etdiyi yeni xidmət olan Visa Intelligent Commerce, müştərilərə alış-veriş prosesini sadələşdirməyə kömək edir. Süni intellekt agentləri, tapşırıqları avtomatik olaraq yerinə yetirir və yalnız son qərarı vermək üçün istifadəçini cəlb edir. Bu yanaşma, alış-verişdə daha sürətli və təkmilləşdirilmiş bir təcrübə təqdim edir ki, nəticədə istifadəçilərin daha çox xərcləmə etməsi gözlənilir. COVID-19 pandemiyasının təsiri ilə onlayn alış-verişin artması, ödəniş proseslərinin sürətləndirilməsini daha da vacib etmişdir. 2020-ci ildə aparılan bir araşdırmaya görə, hər üç müştəridən biri 30 saniyədən çox gözləmədən alış-verişi yarıda tərk edir, bu da platformaların sürətinin vacibliyini göstərir.
Süni intellekt agentləri, müstəqil şəkildə fəaliyyət göstərə bilən və davamlı insan müdaxiləsi tələb etməyən sistemlərdir. Bu agentlər chatbotlardan fərqlənir, çünki müştərinin hər addımda rəhbərlik etməsi və ya müdaxilə etməsi lazım olmur. Gələcəkdə, AI agentlərinin bizneslər üçün önəmli bir yer tutacağı gözlənilir. Boston Consulting Group-un təhlilinə görə, bu bazar 2024-2030-cu illər arasında illik 45% artacaq.
Visa, Microsoft və OpenAI ilə yanaşı, Anthropic, IBM, Mistral AI, Perplexity, Samsung və Stripe kimi texnologiya nəhəngləri ilə əməkdaşlıq edərək, süni intellektin potensialından faydalanmaq və onlayn alış-verişi daha əlverişli və müasir bir təcrübəyə çevirmək məqsədini güdür. Bu yeni platforma həm istifadəçilərə, həm də bizneslərə faydalı olacağı düşünülür, çünki istifadəçi təcrübəsini inkişaf etdirərkən, alıcıların daha sürətli qərar verməsini və alış-veriş proseslərini daha effektiv şəkildə başa çatdırmalarını təmin edir.