Tesla şirkəti, xüsusilə Model 3-nün — ilk əlçatan elektrik avtomobilinin — təqdimatından əvvəl və sonra, sürətlə böyüməsi ilə diqqət çəkir. Şirkət 30 ay ərzində illik gəlirini 2 milyard dollardan 20 milyard dollara qaldıra bilib.
Tesla-nın keçmiş prezidenti, hazırda DVx Ventures-in qurucusu və CEO-su olan Jon McNeil, bu uğurun sirrini bölüşüb.
McNeil əvvəllər də altı fərqli şirkət yaratmış, Tesla-dan sonra Lyft-də əməliyyat direktoru (COO) vəzifəsində çalışmış, hazırda isə bir çox startapı dəstəkləyən investisiya şirkətinə rəhbərlik edir. İllər ərzində o, şirkətin sürətlə böyüməyə hazır olduğunu müəyyən etmək üçün xüsusi bir metodologiya hazırlayıb.
McNeil bildirir ki, şirkətin miqyasını genişləndirmək üçün iki əsas meyar — məhsul-bazar uyğunluğu (product-market fit) və bazara çıxış strategiyasının tamlığı (go-to-market fit) — obyektiv şəkildə qiymətləndirilməlidir.
Məhsul-bazar uyğunluğu üçün McNeil-in sualı belədir: “Müştərilərinizin 40%-i məhsulunuz olmadan yaşaya bilməyəcəklərini deyirlərmi?” Əgər bu rəqəm hələ çatmırsa, şirkət hələ böyüməyə hazır deyil.
“Biz məhsulda daima yeniliklər edirik, təkmilləşdiririk, təkrarlayırıq və bu rəqəm 40%-ə çatana qədər dayanmırıq. O zaman deyirik — budur, məhsul-bazar uyğunluğunu tapdıq,” — deyə McNeil vurğulayır. Onun sözlərinə görə, bu rəqəm sadəcə hiss və ya təxmin deyil, tam obyektiv ölçümdür.
İkinci olaraq isə McNeil, şirkətin müştəri əldə etmə xərcləri (CAC) ilə müştərinin şirkətə gətirəcəyi ümumi dəyər (LTV) arasındakı əlaqəyə diqqət edir. Əgər LTV, CAC-dən ən azı dörd dəfə çoxdursa — yəni “dördə bir” nisbəti əldə olunubsa — şirkətin böyüməyə tam hazır olduğunu bildirir.
“Belə vaxtda biz böyük sərmayəni qoyuruq. Amma ondan əvvəl müxtəlif mərhələlərə çatmaq üçün kiçik məbləğlər ayırırıq,” — deyə McNeil əlavə edir.
McNeil-in apardığı tədqiqatlar göstərir ki, uğur qazanan şirkətlər əsasən bu iki meyarın hər ikisini eyni anda təmin edir.
Beləliklə, Jon McNeil-in Tesla-da əldə etdiyi təcrübə startapların sürətli və dayanıqlı inkişafında əsas göstəricilər kimi məhsulun bazarla uyğunluğu və effektiv bazara çıxış strategiyasının önəmini vurğulayır.