Az | EN

Bravo 2025-ci ildə onlayn satış platformasını və yenilənmiş mağaza şəbəkəsini təqdim edib

Nigar Sultanli
24 Dekabr 2025 14:33
40 baxış
Bravo 2025-ci ildə onlayn satış platformasını və yenilənmiş mağaza şəbəkəsini təqdim edib

Bravo pərakəndə satış şəbəkəsi 2025-ci ildə rəqəmsal texnologiyalar və xidmət keyfiyyəti sahəsində əhəmiyyətli yeniliklərə imza atıb. Şirkət müştəri məmnuniyyətini artırmaq məqsədilə Bravo mobil tətbiqini və "Bravo Online" platformasını istifadəyə verib. Bu yenilik sayəsində alıcılar artıq mağazaya gəlmədən geniş məhsul çeşidini onlayn qaydada sifariş edə bilirlər. Həm loyallıq proqramını, həm də sürətli alış-veriş imkanlarını bir araya gətirən bu platforma müasir pərakəndə satış standartlarını yeni səviyyəyə qaldırıb.

Mağaza şəbəkəsinin genişləndirilməsi istiqamətində də ciddi addımlar atılıb. İl ərzində ölkə üzrə 12 yeni mağaza açılıb və şəbəkənin ümumi sayı 145-ə çatıb. Yeni filiallar Bakının mərkəzi küçələri ilə yanaşı, Sumqayıt şəhərində və "Sea Breeze" kompleksində də fəaliyyətə başlayıb. Eyni zamanda 60-dan çox mövcud mağaza müasir dizayn və daha rahat alış-veriş mühiti təmin etmək üçün tamamilə yenilənib.

Keyfiyyətə nəzarət məqsədilə tətbiq edilən "Tarladan Bravo-ya" konsepti çərçivəsində təzə kənd təsərrüfatı məhsulları birbaşa fermerlərdən tədarük olunur. Bravo öz brendi altında istehsal edilən qida və qeyri-qida məhsullarının çeşidini 200-ə yaxın yeni növlə artırıb. Bütün ət və süd məhsullarının halal standartlara və ciddi laborator sınaqlara uyğun şəkildə müştərilərə çatdırılması təmin edilir.

Şirkət həmçinin sosial və ekoloji layihələri ilə də seçilib. İl ərzində keçirilən stimullaşdırıcı lotereyalar vasitəsilə müştərilərə mənzil və avtomobillər hədiyyə edilib. Sosial məsuliyyət çərçivəsində şəhid və qazi ailələrinə, aztəminatlı uşaqlara müntəzəm dəstək göstərilib. Ekoloji təşəbbüslər nəticəsində yüzlərlə kiloqram plastik tullantı təkrar emala göndərilib və yaşıllaşdırma işlərinə töhfə olaraq yeni ağaclar əkilib.

© copyright 2022 | tech.az | info@tech.az