Az | EN

Freemium Modeli nədir?

Fidan Abbaszadə
25 May 2023 13:28
1922 baxış
Freemium Modeli nədir?

Freemium modeli nədir?

Freemium modeli pulsuz və premium təklifləri birləşdirən qiymət strategiyasıdır. O, istifadəçilərə ödəniş müqabilində əlavə funksiyalar və ya qabaqcıl funksionallıq təklif edərkən heç bir ödəniş etmədən məhsul və ya xidmətin əsas versiyasına daxil olmaq imkanı verir. Bu yanaşma “satın almadan əvvəl cəhd edin” konsepsiyasından istifadə edərək, satış imkanlarını artırır.

Freemium modeli bizneslərə necə fayda verir?

Freemium modeli şirkətlərə effektiv marketinq vasitəsi kimi xidmət edir və ilkin xərc maneəsini aradan qaldırmaqla daha geniş istifadəçi bazasını cəlb etməyə imkan verir. Pulsuz versiyanı təklif etməklə isə müəssisələr istifadəçi məlumatlarını və rəylərini toplaya, istifadəçi üstünlükləri və ehtiyacları əsasında məhsul və ya xidmətlərini təkmilləşdirməyə kömək edə bilər.

Müəssisələr hansı məqamları nəzərə almalıdırlar?

Birincisi, pulsuz və premium təkliflər arasında tarazlıq yaratmaq çox vacibdir. Pulsuz versiya istifadəçiləri cəlb etmək və onları məhsul və ya xidmətlə əlaqə saxlamağa təşviq etmək üçün kifayət qədər dəyər təqdim etməli, premiumun xüsusiyyətləri isə istifadəçiləri ödəniş etməyə sövq etmək üçün kifayət qədər cəlbedici olmalıdır. Bundan əlavə, müəssisələr hədəf auditoriyasını diqqətlə təhlil etməli və premium xüsusiyyətlər üçün ödəniş etməyə hazır olduqlarına əmin olmalıdır. 

Freemium modeli hər iş üçün uyğundurmu?

Freemium modeli bütün müəssisələr üçün uyğun olmaya bilər. Premium üçün ödəniş edəcək qədər təkmilləşdirilmiş funksionallığa malik olmaqla birlikdə, pulsuz versiyasında da əhəmiyyətli dəyər təklif edə bilən şirkətlər üçün daha yaxşı şəkildə işləyir. Üstəlik, model diqqətli maliyyə planlaşdırmasını tələb edir, çünki pulsuz versiyanın təqdim edilməsi xərclərə səbəb olur. Davamlılığı təmin etmək üçün müəssisələr öz resurslarını qiymətləndirməlidirlər.

© copyright 2022 | tech.az | info@tech.az