“Startup bubble” nədir?
“Startup bubble” yaradılan startapların sayında sürətli və həddindən artıq artımın və bu startaplara investisiya kapitalının əhəmiyyətli axınının olduğu vəziyyətə deyilir. Vəziyyət startapların qiymət artımı ilə nəticələnir ki, bu da çox vaxt startapın əsl dəyərini üstələyir.
“Startup bubble” zamanı niyə startapların dəyəri artır?
İnvestisiya kapitalının axını buna səbəb olur. Əlverişli iqtisadi şərait, texnoloji irəliləyişlər və investorların nikbinliyi investorların perspektivli yeni müəssisələri maliyyələşdirməyə can atdıqları bir mühit yaradır. Bu kapital axını yaradılan startapların sayının sürətlə artmasına gətirib çıxara bilər ki, bu da “Startup bubble”-ı işə salır.
Qiymətlər necə şişirdilir?
“Startup bubble” zamanı qiymətləndirmələr startapın daxili dəyərini üstələyir. Təsdiq edilməmiş biznes modelləri və ya məhdud gəlir yaratma potensialı olan startaplar, şişirdilmiş qiymətləndirmələrə töhfə verərək, gələcək vədlər əsasında əhəmiyyətli investisiyalar cəlb edə bilir.
“Startup bubble”-ın riskləri nələrdir?
Yüksək qiymətləndirmələr investisiyaların davamlı mənfəət əldə etmək üçün startapın faktiki potensialı ilə uyğunlaşmadığı bir vəziyyət yarada bilər. Kapitalın bu yanlış bölüşdürülməsi zəif və ya dayanıqlı olmayan biznes modellərinin maliyyələşdirilməsinə səbəb ola bilər. Belə bir vəziyyəq qarşısında startaplar yüksək gözləntilərə uyğunlaşmaqda çətinlik çəkə bilər.