Türkiyənin oyun bazarı sürətlə böyüyür və artıq ölkənin yeni texnoloji ixrac gücünə çevrilir. iGaming Today və IMARC Group tərəfindən dərc edilən son hesabatda bildirilir ki, ölkənin oyun sənayesinin gəlirləri 2025-ci ildə 3,33 milyard dollar səviyyəsinə çatacaq. Orta illik artım tempi isə 7–8% səviyyəsində qalaraq onilliyin sonuna qədər davam edəcək. Proqnozlara görə, 2029-cu ildə bu rəqəm 4,48 milyard dollara yüksələcək.
Bu inkişafın arxasında Türkiyənin 20–30 yaş arası gənc dizaynerləri, proqramçıları və marketinq mütəxəssisləri dayanır. İstanbul bu gün dünya üzrə oyun paylayıcıları, investorlar və startaplar üçün cəlbedici mərkəzə çevrilib.

Sahənin tanınmış investorlarından Akın Babayiğit qeyd edir ki, “İsrail üçün kibertəhlükəsizlik nədirsə, Türkiyə üçün oyun sənayesi odur.” O, əvvəllər Facebook, Skype və Activision Blizzard King kimi şirkətlərdə rəhbər vəzifələrdə çalışıb, Peak Games komandasının üzvü olub — bu şirkət 2020-ci ildə Zynga tərəfindən 1,8 milyard dollara satın alınıb. Hazırda Babayiğit Arcadia Gaming Partners fondu vasitəsilə mobil oyun startaplarına 100 milyon dollarlıq sərmayə yatırır.
Babayiğit bildirir ki, dünyada oyun sektorunda uğur qazanan dörd ölkə var — Çin, Türkiyə, Vyetnam və İsrail. Onların ortaq xüsusiyyəti güclü texnoloji təhsil, gənc əhali və eksperimentlərə açıq biznes mədəniyyətidir. Türkiyənin üstünlüyü isə onun “hekayə danışma” qabiliyyətidir: “Biz həm yaradıcıyıq, həm də analitik düşünürük. Bu, Hollivudla hedc-fondun qarışığı kimidir,” – deyə o vurğulayır.
Türkiyə hökumətinin oyun sənayesini ixrac sahəsi kimi tanıması bu yüksəlişin əsas səbəblərindəndir. Oyun şirkətləri vergi güzəştləri, sığorta və marketinq subsidiyaları, həmçinin Apple Store və Google Play platforma haqlarının bir hissəsinin geri qaytarılması kimi imtiyazlardan yararlanır. Dövlət texnologiya zonalarında fəaliyyət göstərən startaplara icarə endirimləri, işçi maaş dəstəyi və AR-GE investisiyalarına güzəşt də təqdim edir.
F2 Venture Capital şirkətinin idarəedici tərəfdaşı Barak Rabinoviç hesab edir ki, “Türkiyədə oyun sənayesi milli iqtisadi artım mühərriki kimi qəbul olunur, İsraildə isə hələ də hobbiyə bənzər sahə kimi görünür.”
Rabinoviç və Babayiğit hazırda İsraildə bir neçə oyun texnologiyası layihəsinə birgə sərmayə yatırır. Onlar bildirirlər ki, oyun sənayesi regionda rəqəmsal innovasiya və süni intellekt üçün yeni əməkdaşlıq imkanları yaradır.
Babayiğit ilin sonunadək İsraildə daha 10 startapa sərmayə yatırmağı planlaşdırır: “Qiymətləndirməyə deyil, insanlara fokuslanıram. Yeni nəsil yaradıcılar artıq uğurun nə olduğunu bilir və mən onların növbəti böyük layihəsini qurarkən yanlarında olmaq istəyirəm.”
