20 və 22 yaşında iki gənc, insanların rəqəmsal vərdişlərini araşdıran süni intellekt startapı quraraq 5 milyon dollar investisiya əldə ediblər.
20 yaşlı Amoq Çaturvedi və komandası bir neçə ay əvvəl "Human Behavior" bir startap yaratmışdılar. Onların əsas məqsədi, "vision AI" texnologiyası vasitəsilə şirkətlərə müştərilərin məhsullardan niyə və necə istifadə etdiyini daha yaxşı anlamağa kömək etməkdir. Adətən istifadə olunan analitika alətləri yalnız kliklər və hadisələr haqqında məlumat topladığı halda, Human Behavior istifadəçilərin real hərəkətlərini izləyərək, onların məhsuldan niyə istifadə etdiyini və ya niyə tərk etdiyini izah edən dərin analizlər təqdim edir.
Komanda daha əvvəl "Dough" adlı bir elektron ticarət aləti hazırlamış, sonra isə bu startapı sataraq tamamilə Human Behavior-a fokuslanıb. Onların sözlərinə görə, ənənəvi analitika üçün mühəndislərin həftələrlə vaxt sərf etməsi lazım gəlir, ancaq onların yeni yanaşması ilə bu proses daha sürətli və asan başa gəlir.
Cəmi dörd aylıq olan bu startap, Y Combinator kimi məşhur inkubator proqramından keçərək, General Catalyst və tanınmış investor Paul Qrehem-in dəstəyi ilə 5 milyon dollarlıq investisiya raundunu cəmi iki günə bağlayıb.
Hazırda Human Behavior sürətlə böyüyən startaplara xidmət göstərir. Startap, hansı funksiyaların daha çox istifadə edildiyini, hansı səhvlərin çıxdığını və hansı istifadəçilərin platformanı tərk etdiyini göstərən gündəlik xülasələr təqdim edir. Qurucular bu texnologiyanı gələcəkdə avtomatlaşdırılmış testlərə və texniki dəstək xidmətlərinə də tətbiq etməyi planlaşdırırlar.