Az | EN

Rebrendinq nədir?

Fidan Abbaszadə
18 May 2023 11:45
2803 baxış
Rebrendinq nədir?

Rebrendinq nədir?

Rebrendinq biznes və ya təşkilatın imicini dəyişdirməsi prosesidir.  Bu, sadəcə loqotipi yeniləmək və ya şüarı dəyişdirməkdən ibarət deyil. Rebrendinq dedikdə şirkətin dəyərlərinin, missiyasının, hədəf auditoriyasının və ümumi brend təcrübəsinin hərtərəfli yenidən qiymətləndirilməsi nəzərdə tutulur. Məqsəd bazarın inkişaf edən ehtiyaclarına uyğun gələn yeni və təkmilləşdirilmiş brend yaratmaqdır.

Rebrendinq niyə vacibdir?

Rebrendinq aktual qalmaq və dəyişən bazar dinamikasına uyğunlaşmaq istəyən bizneslər üçün çox vacibdir.  Bu, şirkətlərə öz mövqelərini dəyişdirməyə, yeni müştərilər cəlb etməyə və mövcud müştərilərlə yenidən əlaqə qurmağa imkan verir.  Vaxt keçdikcə brend öz cazibəsini itirə, köhnələ və ya artan rəqabətlə üzləşə bilər.  Rebrendinq brendin imicini canlandırmaq, rəqiblərdən fərqlənmək və rəqabət üstünlüyünü bərpa etmək imkanı verir.

Rebrendinq strategiyasını necə tətbiq etmək olar?

Rebrendinqə başlamazdan əvvəl hərtərəfli araşdırma və təhlil aparmaq vacibdir.  Hədəf auditoriyanızı və onların artan tələblərini anlamaqla başlayın.  Mövcud markanız və müştərilərinizin gözləntiləri arasındakı boşluqları və ya uyğunsuzluqları müəyyənləşdirin.  
Təkmilləşdirməyə ehtiyacı olan sahələri aydın başa düşdükdən sonra rebrendinq strategiyası hazırlayın.  Brendinizin yeni mövqelərini, dəyərlərini və əsas ötürmək istədiyi mesajlarını müəyyənləşdirin.  

Rebrendinq uğurlu alınması üçün nə etmək lazımdır?

Uğurlu rebrendinq diqqətli planlaşdırma və effektiv icra tələb edir.  Rebrendinq etdikde bunu hərtərəfli şəkildə tətbiq etmək lazımdır.  Vebsaytınız, sosial media hesablarınız, reklam kampaniyalarınız və hətta daxili kommunikasiyalarınıza da dəyişiklik etməlisiniz. İşçilərinizin və maraqlı tərəflərinizin vahid brend təcrübəsinin çatdırılmasında mühüm rol oynadıqları üçün yeni brend kimliyini başa düşməklərini və qəbul etməklərini təmin edin. Rebrendinq strategiyanızın təsirini izləyin və qiymətləndirin.  Müştəri rəylərini, bazarın reaksiyasını və əsas performans göstəricilərini yaxından izləyin

© copyright 2022 | tech.az | info@tech.az