Tutma gücü “traction” niyə vacibdir? Tutma gücü bir neçə səbəbə görə vacibdir. İrəliləyişin nəzərəçarpacaq ölçüsünü təmin edir. Bu, müəssisələrə düzgün istiqamətdə hərəkət edib-etmədiklərini qiymətləndirməyə kömək edir. Tutma gücü işi uğura aparan bir kompas rolunu oynayır. Komanda daxilində, həm də xaricdə maraqlı tərəflər arasında müsbət enerji və həvəs yaradır.
Tutma qabiliyyətini necə əldə etmək olar? Aydın məqsədləri müəyyənləşdirməklə. Müəssisələr nəyə nail olmağa çalışdıqlarını aydın şəkildə başa düşməli ölçülə bilən, müvafiq vaxta bağlı (SMART) məqsədlər qoymalıdırlar. Hədəf bazarınızı bilmək. Hədəf bazarın ehtiyaclarını, üstünlüklərini və ağrı nöqtələrini başa düşmək çox vacibdir. Bu, məhsul və ya xidmətlərinizi onların tələblərini effektiv şəkildə qarşılamaq üçün uyğunlaşdırmağa kömək edir. Bazar araşdırması aparmaq, müştəri rəylərini təhlil etmək vacibdir. Cazibədar dəyər təklifi hazırlamaq. Dəyər təklifiniz biznesinizi rəqablərdən fərqləndirən xüsusiyyətlər, üstünlüklər və qiymətlərin unikal birləşməsidir. Dəyər təklifi müştərilərin niyə sizin biznesinizi seçməli olduğunu və onların problemlərini necə həll etdiyini aydın göstərir.
Güclü brend yaratmaq. Güclü brend inam və etibar yaradır ki, bu da cazibə qazanmaq üçün vacibdir. Veb saytınız, sosial media, qablaşdırma və müştəri xidmətləri də daxil olmaqla, bütün əlaqə nöqtələrində ardıcıl brend şəxsiyyəti yaratmağa sərmayə qoyun. Hədəf bazarında rezonans doğuran və unikal dəyər təklif edən bir brend hekayəsi yaratmaq lazımdır.
Güclü marketinq və satış strategiyası həyata keçirmək. Marketinq və satış səyləri diqqəti cəlb etmək üçün vacibdir. Rəqəmsal marketinq, məzmun marketinqi, sosial media, e-poçt marketinqi və digər müvafiq kanalları əhatə edən çox kanallı marketinq strategiyası hazırlamaq. Marketinq strategiyasını effektivliyini ölçmək və onu optimallaşdırmaq üçün məlumat və analitikadan istifadə etmək lazımdır.